Welk uitje wint de publieksprijs voor Beste Uitje 2018?
FAQ Stemmers

Vragen stemmers

Het kan zijn dat je als stemmer vragen hebt over de verkiezing of over het stemmen zelf. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen dan vind je onderaan het contactadres van de organisatie zodat je jouw vraag kunt stellen.
 

1. Hoe kan ik zien wie er genomineerd zijn?
Zoek in het overzicht van de genomineerden. Staat jouw favoriete leverancier uit de huwelijksbranche of bruidspaar dan nog niet in dit overzicht, dan kan je jouw favoriet hier nomineren.


2. Mijn favoriete uitje staat er nog niet tussen. Hoe meld ik die aan
Helaas is het niet meer mogelijk om jouw favoriete leverancier of bruidspaar voor deze editie op te geven. Wil je iemand nomineren voor de volgende editie? Deze kun je hier nomineren


3. Wie mogen er genomineerd worden?
Een genomineerde dient een statutair gevestigde onderneming binnen Nederland te zijn. De organisatie beoordeelt of een leverancier wordt toegelaten tot de verkiezing. 


4. Wanneer ik mijn postcode invoer tijdens het stemproces, krijg ik de melding dat de postcode ongeldig is.
Nieuwe postcodes worden soms nog niet herkend, vul in dat geval een andere postcode uit de woon- of vestigingsplaats in.


5. Ik woon in het buitenland en wil graag mijn stem uitbrengen, maar mijn postcode wordt niet geaccepteerd.
Buitenlandse postcodes worden niet geaccepteerd, je kunt wel een postcode uit de woonplaats van de genomineerde invullen.


6. Ik ontvang geen bevestiging van mijn stem per e-mail.
Controleer eerst of de bevestiging in de ongewenste berichten / spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan je via deze link opnieuw een bevestiging aanvragen. Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan een e-mail naar info[@]beste-uitje.nl


7. Mag ik vaker stemmen?
Per e-mailadres mag je een stem uitbrengen op jouw favoriete uitje.


8. Hoe kan ik zien hoe mijn favoriete uitje ervoor staat?
Een aantal maal wordt er een tussenstand gepubliceerd. Deze tussenstanden kan je zien op de pagina Tussenstand. Tussen de momenten van publicatie van de tussenstand in, is het niet mogelijk om te zien hoe vaak er op jouw favoriete uitje is gestemd.

 

9. Mijn e-mailadres wordt niet herkend, kan ik nu wel stemmen?
Het systeem ziet sommige domeinen waaronder @inbox.com als oneigenlijke e-mailadressen ook wel 'wegwerp e-mailadressen' genoemd. De herkomst en echtheid van dergelijke e-mailadressen kan niet worden geverifieerd en dus kan er helaas niet mee gestemd worden.


10. Het lukt mij niet om te stemmen via de mobiele website
Mocht het voorkomen dat het niet lukt om via de mobiele website te stemmen, dan zit rechtsboven op de mobiele website een button waarmee je naar de normale website gaat. Je kan dan op de normale website alsnog stemmen.


11. Tot wanneer kan er gestemd worden?
Er kan vanaf 12 februari tot en met 18 maart kan er gestemd worden.


12. Hoe worden de winnaars bepaald?
Per provincie wint iedereen met de meeste stemmen. De landelijke winnaar is degene die landelijk de meeste stemmen heeft gekregen.

 

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, neem dan contact op met info[@]beste-uitje.nl.

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details

© 2018 De Persgroep. Powered by Vote Company. Alle rechten voorbehouden.
Volg ons